دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401

ساخت وبلاگ

کودکان زیر دوازده سال نباید از آسانسور استفاده کنند مگر اینکه یک بزرگسال همراه آن باشد. فقط یک بار دکمه "بالا" یا "پایین" را فشار دهید. فشار دادن قیمت آسانسور مکرر دکمه آسانسور را سریع‌تر نمی‌آورد. و هرگز هر دو دکمه را فشار ندهید - فقط سرعت خدمات را برای خود و دیگران کاهش می دهید. اگر نیاز دارید که درها را بیشتر از زمان برنامه ریزی شده باز نگه دارید، دکمه "باز کردن در" را فشار داده و نگه دارید.

به درها دست نزنید همچنین استفاده از دست، پا یا اشیایی مانند چتر یا کیف برای متوقف کردن درها ممکن است به شما آسیب برساند و به تجهیزات آسیب برساند. به یاد داشته باشید، برخی از آسانسورهای قدیمی ممکن است درهایی نداشته باشند که به طور خودکار جمع می شوند. به کودکان اجازه ندهید که دکمه ها را برای سرگرمی فشار دهند، زیرا باعث کندی سرویس دهی برای همه می شود.

سیگار کشیدن در آسانسور باعث آزار سایر مسافران می شود و معمولا غیرقانونی است. بنابراین قبل از ورود به آسانسور باید مواد دخانی را خاموش کرد. با باز نگه داشتن در برای صحبت با مسافری که در حال خروج است، مسافران دیگر را معطل نکنید.

نکات ایمنی برای سواران پله برقی

سوار شدن بر پله برقی آسان است. با این حال، برای جلوگیری از هر گونه حادثه، انجام آن به درستی و ایمن ضروری است. هنگام سوار شدن بر روی پله برقی باید موارد زیر را رعایت کرد:

  • در مرکز پله با پاها کمی از هم باز و بدون تماس با طرفین ثابت، رو به جلو قرار بگیرید.
  • پس از پا گذاشتن ایمن، نرده را نگه دارید.
  • هنگام ورود یا خروج از پله برقی مراقب قدم خود باشید و سریع پیاده شوید (بله نشوید).

اگر از a استفاده می کنید، علائم را تا نزدیکترین آسانسور دنبال کنید. پله برقی هرگز برای قرار دادن وسایل نقلیه ای مانند کالسکه، ویلچر، عصا یا هر نوع ماشین یا وسیله نقلیه چرخدار در نظر گرفته نشده است. همچنین اگر دستتان پر از بسته یا چمدان است

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 138 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 14:17